Weeshuis

12 juli 2014 - Bobo-Dioulasso, Burkina Faso

Gisteren zijn we geweldig ontvangen door de kinderen. We hebben onze spullen in het huis gezet waar we gaan slapen de komende weken. (100 m van het weeshuis af) Al lopend naar het weeshuis stonden de kinderen ons op te wachten en sprongrn ze blij om ons heen! We kregen knuffels en de kleinste wilde graag opgetild worden. Super lief! Ze waren super blij met alle cadeautjes en vooral de scoobydoodraadjes en de stempels zijn erg geliefd. Ooja de fluitjes doen het ook heel goed! Haha we hebben lekker met ze gespeeld en rond een uur of één kwam de lunch, rijst met bonen en een sausje, best te eten. Daarna gingen de kinderen op bed, we hadden even vrije tijd dus we gingen wassen. Jaja zelf kleren wassen met een bak water, we kunnen het wel! Haha maar pff wat ging de tijd sloom. Misschien is het wel omdat we er nog in moeten komen maar het ging echt heel sloom. Dus zijn we maar even naar de stad gefietst. We hebben maar even wat eten ingeslagen en water. De kinderen waren wel weer erg blij toen we terug waren. Wat een schatjes zij het allemaal! Het was een vermoeiende dag en dat zullen de komende paar dagen ook nog wel worden. Maar we gaan er wat leuks van maken en kijken wat we kunnen gaan doen met ze! Vanochtend waren we er alweer om 7 uur... lekker vroeg haha maar goed lekker rustig ontbeten en toen was hrt alweer speel tijd. Martine ging helpen in de keuken en ik was bij de kinderen, morgen doen we het andersom. Dan duurt het wel lang hoor, tot half 1 met de kinderen spelen. Maargoed, nu slapen de kinderen weer en wij zijn weer even in de stad, bij een hotel waar WiFi is! Ik denk dat dit ons vaste plekje wordt voor tussendoor!! Tot de volgende keer!! :)

1. Annie Blaak:
    12 juli 2014
    Lieve Marthe.
    Wat een leuke ervaringen. Geweldig!
    Succes en liefs van oma!
    doei.