genieten!

13 juli 2014 - Bobo-Dioulasso, Burkina Faso

En jaaa we zitten weer op ons vaste plekje! Haha gisteren na onze pauze hebben we een super leuke namiddag en avond gehad met de kinderen! We ging eerst stoelendans doen en daarna knutselen. We hebben van muizentrappetjes heel lange slingers gemaakt en opgehangen. Ze vonden het geweldig!! En toen de balonnen ook nog kwamen werd het al helemaal een gekkenhuis haha maar wat hadden ze een plezier!! Jean-marie een ontzettend schattig en lief jongetje wordt binnenkort opgehaald, hij heeft gisteren heel lang bij me op schoot gezeten en samen hebben we het fotoboek van z'n nieuwe ouders doorgekeken, hij liet me alles zien. Zijn nieuwe slaapkamer en de hond. Het was zoo ontzettend lief! We vroegen nog of hij het spannend vond, maar hij had er eigenlijk heel veel zin in. Gelukkig maar, hij gaat naar Italië dus hij krijgt een super mooie toekomst en dat is wel veel waard! 'S avonds hebben we de foto's op mijn telefoon bekeken, eerste de selfie van papa en mij in Parijs. Nou pap, ze vonden je heel mooi en ze vonden je haar ook "tres jolie" ! Hahah daarna nog een foto van mama laten zien en ik hoorde het al wel weer, ik lijk op mama! Haha en hilde vonden ze ook allemaal zo mooi! Ondertussen werd m'n haar gedaan in vlechten, ze wilden wel heel graag weten hoe ik mijn haar zo had gekregen! En daarna gingen we met z'n allen foto's maken, het was super gezellig en veel gelachen! Ik ging echt met een tevreden en fijn gevoel slapen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ate Wijnstra:
    13 juli 2014
    Hoi Marthe, wat een leuke verhalen van jullie, lees ze graag. Je vader heeft hier vanmiddag bij mij gegeten nadat we de beide dames hebben uitgezwaaid. Ik blijf je verhalen volgen hoor! Ate
  2. Sebraine:
    13 juli 2014
    Wauw dat klinkt allemaal leuk. Echt een hoop indrukken. Nog heel veel plezier met de kinderen en veel foto's maken hoor!!!
    Groet Sebraine
  3. Henk:
    13 juli 2014
    Marthe, dit is echt super! Mooi doorgenieten......en niet te veel over papa en mama..... Zonder gekheid; echt top. Een ervaring die je altijd meeneemt.
    Wat meer foto's is wel leuk. En dan niet een kwartslag gedraaid. Ik blijf mijn computer aan het omdraaien....
  4. Joke Patberg:
    15 juli 2014
    Hé lief Martheke,
    Blijkbaar heb ik aldoor iets fout gedaan waardoor mijn reacties niet geplaatst zijn. Nu moet het toch echt goed komen!
    Wat fijn dat jullie zo genieten en het zo fijn hebben met de kinderen. Zoals je al eerder schreef zal het echt niet altijd meevallen; een hele dag kinderen vermaken is natuurlijk best heel pittig (denk vooral aan moeders ;-) ), maar jullie merken al dat je er zoveel voor terugkrijgt dat het absoluut de moeite waard is. Geniet, ervaar, beleef en maak vooral ook mooie foto's!!
    Dikke kus, mam
  5. Willeke Werkman:
    15 juli 2014
    Lieve Marthe en Martine, wat leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben! We vinden het super leuk om jullie op deze manier te volgen!!! geniet ervan, maar dat doen jullie al.....haha!!! Veel liefs van ons allemaal!!!