happyy ^^

18 juli 2014 - Bobo-Dioulasso, Burkina Faso

Gisterochtend zijn we met Marie en Ilonka achter op de brommer naar het dorp gereden. Daar hebben we wondzorg gedaan bij de kinderen. Wow, super indrukwekkend hoe het daar in de dorpen is. Iets wat ik eigenlijk niet goed kan beschrijven, maar je moet het echt zelf ervaren! In iedergeval heel indrukwekkend. Wat ook wel erg leuk is om te zien is dat iedereen hier kleding draagt, dat wij weggegooid hebben. Zo was er dus in het dorp een jongetje met een T-shirt aan met "I swam with dolphins" hahahah erg gelachen ! 'S middags hebben we met z'n vieren geluncht en daarna zijn Martine en ik nog even langs Dian geweest. Daar kopje thee gedronken en het weekend geregeld!! Super veel zin in!! We zijn namelijk allebei echt op, geen energie meer. Ook misschien wel door het warme weer, weinig eten enzo. 'S avonds heb ik met de kinderen boekjes gelezen, ze vonden het geweldig! Ze waren zo rustig en lief! Vanochtend weer met de kinderen gekleurd en geknutseld. Toen de nounous de tv aanzetten gingen de meesten tv kijken maar ik ging met dejeh mijn kleren wassen, super schattig hij hielp me met alles! Het is een jongetje van 3 jaar en hij zegt alles na wat je zegt, ook is hij dol op kusjes geven!! Sorry mijn telefoon doet raar met foto's plaatsen op mijn blog... dus helaas.... :( maar wel echt allemaal super bedankt voorde lieve reacties, die doen me echt oprecht heel goed! :D ♥

1. Henk Blaak:
    18 juli 2014
    Super om even je stem weer gehoord te hebben Mart. Als ik dit lees moet ik direct aan David Bowie denken; like dolphins can swim.... a hero.... en dat vind ik echt van jullie. Helden die deze uitdaging aangegaan zijn. Super ! Geniet dit weekend van het reisje die jullie gaan maken. Nijlpaarden zijn leuk, maar hebben een hele grote mond. Dus even streng aankijken dan komt het vast goed. Veel plezier !!!!! xxxx paps
  2. Ate Wijnstra:
    Dag lieve Marthe,

Het is hier 06.00 uur en we zijn nog niet over de jetlag heen, dan maar even de verhalen van jullie ervaringen lezen in BF. Jou vorige blok heeft mij geraakt, wat mooi hoe jij het beschreven hebt. Wat een ervaring doen jullie op, iets wat je je (denk ik) van te voren nooit zo had kunnen voorstellen. De foto's en verhalen neem je mee en kan je met ons delen. De geur, smaak en emotionele ervaringen blijven bij jou en mooi dat je die kan blijven delen met Martine.
    Goed te horen dat er leuke uitstapjes worden gemaakt. Maakt jullie trip naar BF compleet. Ik vind het ontzetten knap hoe jullie met de omstandigheden in BF weten om te gaan, een ervaring die ze je nooit meer kunnen afnemen.
    Geniet er nog van de laatste week, ben benieuwd naar jullie volgende verhaal.
    Dikke knuffel van Ate
    Ps....hebben ze ook geroosterde kippetjes te koop
  3. Fien van der Laan:
    19 juli 2014
    Dag Marthe, ik heb je eens opgezocht in Lingen, weet je nog. Daarom vind ik het leuk om even te reageren. . Vaak vinden we het heel gewoon hoe wij het in Nederland hebben, maar na deze reis is alles anders. Je komt er rijker van terug!! Ik bewonder jullie ijver en wens jullie veel succes. Fien van der Laan Drachten.
  4. Annie Blaak:
    Hoi Marthe en Martine.
    Wat een geweldige verhalen. Mooi om dit zo te volgen.
    Bij jullie is het warm, maar hier ook.
    Daarom passen we het tempo wat aan.
    Nog heel veel plezier en alle goeds voor de komende week. Liefs van oma.
  5. Arnoud Patberg:
    21 juli 2014
    Dag Marthe,
    Na alle toestanden met opa besloot ik ook maar eens even op je blog te kijken.
    Wat een ervaringen doe je daar op meid! Mooi om je verhalen te lezen en fijn om te zien hoe jullie je voor anderen inzetten geheel belangeloos. Succes daar en slurp alle indrukken op! Dit zijn van die once in a lifetime ervaringen die je je hele leven nooit zult vergeten. Liefs Arnoud