Wat ging de tijd snel

25 juli 2014 - Bobo-Dioulasso, Burkina Faso

Nog even een laatste berichtje vanuit Bobo voordat we morgen in de bus naar Ouaga stappen en morgenavond maar huis vliegen. Gisterenochtend nog weer naar het dorp geweest om nog wondzorg te doen, het was weer ontzettend leuk!! Op de terugreis met de brommer zijn Marie en ik helemaal nat geregend. Hahaaa geweldig, met de regenpakken aan; Welcome in Afrika !! ;p wat een lol ! Na het middageten zijn we nog even gaan wifien om even het laatste nieuws te volgen, want zo wat zijn wij geschrokken zeg.... pfff daarna nog even bij Dian geweest en toen was de dag ook zo weer voorbij. S avonds nog bij de kinderen geweest en alvast de eerste dingetjes ingepakt. Vandaag nog een laatste dagje in het weeshuis..... :( stiekem heb ik toch ook wel zin om weer lekker naar huis te gaan maar dat neemt niet weg dat ik deze lieve kinderen en alle lieve mensen die ik hier ontmoet heb heeeel erg ga missen! Wat een toptijd hebben we gehad!! :D

1. Marco:
    25 juli 2014
    Hallo Marthe,

Op de valreep een reactie van ons, nog vanaf Bali. Wat een prachtige indrukwekkende verhalen heb je geschreven. We horen er graag meer van als je weer thuis bent. Groetjes van de buren, Marco, Eveline en Frederieke
  2. Annie Blaak:
    25 juli 2014
    Hallo dames.
    Wat zijn de weken omgevlogen. Maar jullie hebben wel veel gezien en gedaan. Fijne herinneringen waar we t.z.t. vast nog meer over horen.
    Een hele goede reis naar huis en dan lekker even bijkomen!
    Groetjes en liefs van oma.