Vlak voor vertrek

6 juli 2014 - Eursinge, Nederland

Daar gaan we dan bijna! Nog één nachtje in m'n eigen bedje en dan voor drie weken lang wel zien waar ik kom te slapen. Spannend maar wat heb ik er ontzettend veel zin in! Al had ik dit nachtje ook wel anders willen afmaken, met bijvoorbeeld nog een klein feestje in de kroeg omdat NEDERLAND DOOOR IS !! Maar nee.... nu maar hopen dat we de andere wedstrijden - (want we gaan er natuurlijk wel vanuit dat Nederland wint) - wel kunnen zien in Burkina ! Let's hope!! Vanavond alle spulletjes ingepakt en ja mijn rugzak is te zwaar, door de kleding?! Nee joh, het zijn vooral de hoeveelheid cadeautjes en spulletjes voor de kinderen daar! Maar er zit een goede gedachte achter en de kinderen zullen er wel ontzettend blij mee zijn!! De terugweg zal mijn halve rugtas leeg zijn! Haha maar daar denken we nog maar even niet aan. De wekker staat om 8 uur en om 9 uur gaat het van start! Eerst naar Parijs voor een dagje, geen problemen mee. Maandag vliegen we dan echt naar Afrika !!! Ik heb er echt MEGA veel zin in!
Seee youuu!! :) xxx

1. Joke Patberg:
    7 juli 2014
    Lief Martheke,
    Wat hoop ik dat jullie een fantastisch verblijf in Burkina zullen hebben en veel indrukwekkende ervaringen zullen opdoen!! Het zal vast niet altijd makkelijk zijn, maar jullie gaan ervoor en dat geeft kracht!!
    Tot gauw horens/schrijfs.
    Dikke kus,